Lugn dag kan man säga

Idag har jag inte gjort många knop, och det har varit rätt skönt faktiskt. I vanliga fall är det väldigt mycket att göra på jobbet men idag har det varit motsatsen. Nästan alla ägare kom och det kom dessutom elever till de övriga hästarna så idag har jag faktiskt inte suttit på en enda häst!
Har gjort iordning och tagit in Saras hästar, hjälpt till lite här och var, gjort de vanliga sysslorna (mocka till Saras 3 hästar och fodra till dem), och lite annat. Har även hunnit kolla lite på lektionerna också, men det var så himla kallt så det var mer frestande att sätta sig i vår lilla bungalow där det är varmt ;)

Jag längtar till våren!! Vi som hittade snödroppar i skogen vid stallet för några dagar sedan... nu är det typ mellan -2 och +2 hela tiden. Vad hände med värmen? Jag bara undrar.
Solsemester någon? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0