Leedig dag

Idag har jag varit ledig, och det bokstavligen!
Sov till typ 11 och sedan har jag mest slappat och ätit godis (vi var och handlade igår så lägligt så) framför TV-serier. Ringde hem och Skypade med Annika också.
Senare på eftermiddagen gick jag ut och gick med Katja och Vasa. Vasa var helt överlycklig och sprang som en galning när vi släppte lös henne vid några fält haha. Ska nog ta med henne och ut och jogga sen någon kväll när det börjar bli ljusare igen! :)

Imorgon är det jobb igen, men dock väldigt lugn dag eftersom jag tror alla hästägarna kommer + elever till Saras egna hästar + att Sara rider. Inte ofta alla kommer samma dag så jag ska passa på att ta med mig systemkameran och fota när jag har tid. Hinner i princip aldrig det annars så det blir kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0