världens sämsta bloggare...

.. det är nog jag det. I alla fall just nu, men har inte orkat lägga tid på det när jag har haft en massa annat för mig hela tiden!

I alla fall så är jag i Sverige just nu på semester i en vecka. :)
Bilder från veckan då Annika var här och från Paris kommer så snart jag hinner, vi snackar fullspäckat schema den här veckan hehe.

Men ni som är hemma och vill leka med mig får gärna höra av er så ska jag nog kunna klämma in det någonstanns, ;)  bara o smsa! :)


Idag har jag i alla fall hälsat på farmor o farfar, varit hos tandläkaren, handlat (ICA i mitt hjärta, jag har saknat svenska mataffärer kan jag lova haha), hälsat på morfar och sen på kvällen varit till stallet och hälsat på alla där eftersom jag känner massa folk som rider på onsdagar :)
Riktigt trevlig dag, kul att träffa alla igen! Dock blev det både ett hej och hejdå till Stin som flyttar till Tyskland imorgon! Så synd att hon inte är kvar hela veckan, men samtidigt tur att vi hann ses en dag iaf! :)


Nu ska jag kolla på ett Gossip Girl-avsnitt och sen blir det soova. Och imorgon blir det stan med Lollo (kanske hälsar jag på på JB också..) och sen på kvällen till Strömsholm och umgås med Frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0