på måndag har jag hört att det händer roliga saker!

På måndag kommer min älskade syster hit för att leka med mig i en hel vecka!
Kommer bli superkul, vi planerar bland annat att ge oss ut på vilda äventyr i Paris (får väl se hur det går, vi är ju inte direkt kända för våra fenomenala lokalsinnen precis. Haha, som på Fuerteventura då vi gick så in åt helvete vilse bara för att vi skulle ta en "smart" genväg.. hmm, disskuterbart hur smart den genvägen var alltså så här i efterhand. Men nu sitter jag ju här och lever så vi klarade oss med andra ord tillbaka igen, alltså borde vi nog fixa Paris liksom. Lite tåg och tunnelbanor bara, det blir nog så bra så ;))

Och justdet, Katja drar hem till Sverige på en liten visit samma vecka som Annika är här så A får agera lite vikarie liksom. Och ingen är gladare än jag som slipper vara själv i en vecka (+ att jag får träffa min syster då). :)



Söta tjejer va? Någon som vet vad de heter eller typ har deras nummer eller så?


;)

Kommentarer
Postat av: Louise

2 veckor till krooooogen! :D:D:D<3

2010-09-17 @ 10:13:55
URL: http://louisekinos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0