Elin + Telefon = långa samtal

(Katja gästbloggar)

Till alla er som någonsin, i eran vildaste fantasi, har lyckas förställa er Elin göra ett kort och konsist telefonsamtal, bara glöm det!! I samma stund som telefonen kommer i kontakt med hennes öra är det kört, hon kommer att vara inne i sin telefon-värld längre än vad du trodde var möjligt, och detta är skrivet av en som även hon är ganska duktig på att fördriva tid med hjälp av telefonen.

Just i denna stund sitter nämligen min ÄLSKADE Elin med telefonen som fastklistrad mot örat och språkar (har lärt mig ett nytt ord idag) med någon i andra endan och vad gör jag? Jo, jag sitter och väntar så vackert på golvet med förhoppningar om att telefonsamtalet snart ska avbrytas....

Jag tror att min karma ligger på topp!! Gissa vad som just precis nyss hände, en förvånad Elin sa "Men vad hände nu, det bara tutar i luren?" Haha, snacka om att man har flyt ibland! Vem vet, snart kanske vi kan fortsätta med att kolla på "Fångarna på fortet"!!

Asså den här bruden, hon är helt otrolig, nu ringer hon upp sin syster istället! Karman kanske inte klarade av att jag körde mot högerregeln hela två gånger idag... skärpning där Katja! Egentligen ska jag väl bara vara glad över att det inte var hennes farmor som fick äran att höra Elins röst för DET om något tar lång tid.

Haha, har just gjort mitt första blogginlägg och det skulle kunna klassas som negativt, inte bra. Inte. Bra.
Kanske ska passa på att säga något positivt om Elin också, vill ju inte verka som en alltför negativ kompis. Hum... hon... hon... det är inte många som man kan prata och skratta med dagarna i enda utan att tröttna på, Svea du äger!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har katja en egen blogg? Säg åt henne att skaffa en på en gång annars... Hon är duktig på att skriva!

2010-09-15 @ 22:45:28
URL: http://pernillalonnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0