rubriiik

Måste bara säga att igår var en sjukt bra dag!! :)  jättefint väder, hela tiden lagom mycket jobb så det varken blev stressigt eller segt och superbra känsla i ridningen!
Nimbus nosgrimma har gått sönder på tränset så red med kandar då istället, och jag säger bara wow vad mycket bättre han gick på kandar! Var nog det bästa jag varit med om iaf, så när han får en ny nosgrimma vet jag att hur bra han faktiskt kan gå - så det är bara att kämpa på så han går lika bra på träns!
Rialto gick nog också det bästa jag varit med om, helt otroligt fin och jag var på strålande humör när jag satt av :D 

Idag har jag varit ledig och mest chillat hemma med Ella som också är ledig (de har höstlov denna vecka). Har dock hunnit med en massa saker som behövdes göras som att t.ex. smörja mina stövlar, skor och chaps, tvätta osv. Har pratat med lite folk och skypat en del också + lite jobb med bakgrundsarbetet till min hemsida. Btw så kommer det snart en ny design till www.elinhofferek.se , kul va? :)

Nu på kvällen kollade jag och Katja på ett avsnitt av "På Rymmen", kommer ni ihåg det programmet? Haha nostalgi så det smäller om det och fortfarande kul  =)
Och inte blev det sämre av att jag hade en marabou att mumsa på som jag fick av Sara när hon kom tillbaka från Sverige idag. :D


Nu ska jag väl ta och sova snart, men är rätt pigg eftersom jag sov till elva i morse ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Var hittade ni "På rymmen"? Nu vill ju jag också se! :D

2010-10-26 @ 07:55:05
URL: http://louisekinos.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0