Nu är jag tillbaka!

Har inte blivit mkt bloggande nu, men nu är jag i alla fall i Frankrike (sedan en vecka tillbaka) och jobbar på som vanligt. :)

Det var kul att vara borta och kul att komma tillbaka. Dock känner jag att jag saknar alla mer den här gången än förra gången jag åkte hit! Konstigt, men kanske ändå inte med tanke på att jag då träffade alla vänner och familjen hela tiden och nu har jag saknat dem i tre månader. Hann liksom inte träffa alla överdrivet mycket under veckan om vi säger så.
Men det gör inte så mycket, blir bara roligare nästa gång man ser alla igen - det vill säga den 28/12 då jag har en bokad biljett till Sverige. Det blir med andra ord svenskt nyårsfirande! :)

Här rullar allt på som vanligt, och är myycket varmare än i Sverige där nordanvindarna blåste kalla mest hela tiden när jag var där :p. Nu har det varit t-shirtväder på eftermiddagarna i flera dagar = härligt! Inte ofta man kan ha det i oktober liksom ;)

Nu håller min syster på att skicka över bilderna från när hon var här, så imorgon kan ni räkna med en bildbomb med bilder från båda våra kameror från veckan!


Och så en liten bild på fina Rangoon (även kallad rangan numera haha) före ett longepass i helgen. :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA VIKTORSSON - reining ryttare

fin bild .)

2010-10-15 @ 11:29:10
URL: http://fridaviktorssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0