Jag och Miggo

Här kommer en liten film från när jag red på Miggo när jag var hemma (annika som filmade lite snabbt från hästryggen :p), och så en från för ca. 4 månader sedan (lite skillnad på aktiviteten va? haha :p  framförallt bakbensaktiviteten är mkt bättre nu. ).
Måste säga att jag känner otroligt stor skillnad, så kul när det verkligen märks att man har utvecklats!
För nu har jag inte suttit på hästen på 3 månader och trots det så går det bättre än det någonsin gjort tidigare den här enda gången :)




Kommentarer
Postat av: Annika

haha tellman är vääldit intrrserad ;) haha

2010-10-12 @ 09:04:12
Postat av: Anonym

Otroligt snäll häst som bara står stilla! Och ridningen nu är verkligen mycket bättre med bakbensaktivitet. Kul att se sedan till nyår hur mycket du utvecklats då, om du får möjlighet till att rida igen!

2010-10-12 @ 10:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0