Hejj hooopp

Kan börja med att säga att det var sjukt mycket bättre drag den här gången vi gick ut än sist! Så vi hade jättekul och kom hem typ kvart i fyra eller något sådant, sedan var det bara att upp och hoppa klockan sju och iväg och jobba heela dagen ;)   Men jag var faktiskt inte så trött konstigt nog..

Sen måste jag ju bara berätta om att jag är väldigt nöjd med ridningen på Rialto just nu, så himla kul! Har börjat träna byten i vartannat på honom nu, tummen upp på det! :)  Han är nog den häst jag tycker är roligast att rida här, och han är till salu. Såå, det finns ingen som har lust att låna ut 'lite' pengar eller typ skänka dem till Elin-vill-ha-fonden? ;)

Och på tal om vad jag vill ha, jag är sjuukt sugen på dumleklubbor! Jaaa, dumleklubbor och sourcream-chips skulle verkligen inte vara helt fel! Tyvärr befinner jag mig i väldigt fel land för att köpa det :p  Jaja. får nöja mig med Milka-choklad, det duger fint det också =)

Men nuu vill jag sova snart, är sjukt trött. Har varit själv idag eftersom Katja är ledig på onsdagar och jag har i och med det verkligen varit igång konstant mellan 8 på morgonen och 18 på kvällen. Enda pauserna var kortlunchen och bilfärden mellan stallen annars småspring mest hela tiden. Phu, haha :P

Kom på att jag inte har skrivit om att det har blivit lite oflyttning av hästarna och att vi numera har några hästar stående i ett stall tvärs över gatan här hemma istället för det i Marivaux. Väldigt skönt när det är så nära, och då behöver vi bara bilen till Chars - där vi dessutom är nästan hela dagarna. Toppentoppen =)

Nej nu ska jag borta tänderna och sedan däcka i sägen, godnatt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0