sjuker

har åkt på någon tråkig sjukdom. Blä.

Har varit förkyld i flera veckor till och från och de senaste dagarna har jag verkligen varit helt slut när jag kommit hem.. och idag har jag verkligen mått skit hela dagen. :(
Huvudvärk (nej typ halvdan migrän snarare), helt slut i hela kroppen och ont i musklerna, yr osv.. Det vill säga jättejobbigt. Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon!
Har iaf jobbat idag ändå, men det var väldigt jobbigt måste jag säga. Men det är som vanligt med mig, spelar ingen roll om jag har halsfluss och 39 graders feber, så länge jag kan stå på benen är jag uppe och springer och gör en massa grejer. Dumt kanske men jag hatar att vara sjuk!! Och iofs så blir man ju inte friskare av att inte ta det lugnt.. men i alla fall! ;)  Var iaf klok nog att ta det lugnt idag och red inget mer en en framskrittning, annars blir det bara jobbigt om jag blir sjukare och inte kan åka och jobba nu när Sara och Bruno åker iväg på tävlingar i helgen.

Så ska sova tidigt och hoppas på att det hjälper, det och en aspirin brukar ju lösa det mesta :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0