Soliga och roliga dagar här!



Nu har jag inte bloggat på några dagar igen, men...

Till alla er som undrar, JA jag har det superbra här och trivs jättebra! :D
(så har vi det överstökat liksom, den ständiga frågan som alla ställer är ju "hur är det, trivs du?" ;))

Och så till er som undrar jag (eller vi rättare sagt) gör:
Vi jobbar i stallet och sköter hästar och rider mest hela dagarna, har nog ett av de roligaste jobben du kan hitta och lär oss massor =)  Typ så skulle jag nog beskriva det bäst!
Och så har vi fått världens 'snyggaste' bondbrännor på köpet också haha

Imorgon är jag ledig igen, är ju måndag igen (snacka om att veckan har gått fort!!). Inte för att jag är så jättepepp på att vara ledig då, men det är skönt att vila upp sig lite, det behövs när man är igång hela dagarna annars! Så imorrn ska jag sooova lääääänge och sen mest ta det vääldigt chill är planen  ^^

Lovar lite fler bilder snart också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0