Orka alla er i Sverige som klagar på värmen!!

Seriöst alltså, i vintras så klagade precis alla på hur kallt och jobbigt det var med all snö. Och nu är det tydligen alldeles för varmt istället. Tänk på FB-gruppen "Må FAN ta den som gnäller på att det är för varmt i sommar!!"

Och föresten, 30 grader är ju ingen fara! Prova att rida o longera flera hästar i solen de dagar det är närmare 40 i skuggan så ska ni få känna på varmt  ;)
Fast jag tycker faktiskt inte att värmen här är så farlig, man vande sig snabbt! =)

Men hörrni, ta vara på de fina sommardagarna ordentligt istället för o sitta inne o gnälla. Vem vet, det kanske blir regn och svensk-tråksommar under resten av sommaren (risken är ju ganska stor liksom).
Själv ska jag ut och sola benen lite nu så de kan få en matchande färg till min bondbränna jag har på armarna ;D


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska springa naken i vinter. Bara den här jävla värmen försvinner :)

HEJA VINTERN

2010-07-13 @ 19:20:11
Postat av: Christine

Frida verkar vara en klok person.

och dra inte alla över en kant här nu elin, jag gnällde inte en enda gång på vintern! ;)

2010-07-13 @ 19:29:13
Postat av: Elinofcourse

Haha ;)



men christine, det var typ bara du och jag som inte klagade i så fall! Men då har vi med andra ord rätt att klaga om vi vill (Y)

2010-07-13 @ 22:03:13
URL: http://elinofcourse.blogg.se/
Postat av: Frida

LÖGN ELIN. Jag klagade inte heller. Faktiskt.



Jag vill rulla i snööööööööööööööööööööööööööööö. Inte bada i svett. Eww!! ;P

2010-07-14 @ 10:20:05
Postat av: Camilla

asså hellre varmt än så attans kallt som det var i vintras haha

2010-07-15 @ 23:32:52
URL: http://makemeup.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0