SNÖÖÖ!

Nu har det kommit en hel massa snö här, alla fransmän säger bara att "nu är det som i Sverige!" till oss haha ;)  igår kom det ca. 3cm snö och idag under eftermiddagen har det kommit typ.. 5cm mer eller något sånt så det är jättemysigt! Synd bara att jag har så sjukt ont i ryggen för annars hade jag passat på o åka pulka nu ;D

Jag har varit hemma idag (igen) med min onda rygg/höft och den gör fortfarande sjukt ont. Imorgon ska en typ naprapat eller liknande komma och titta på den så det känns väldigt bra! För det borde liksom ha gått över nu om det bara hade varit en smäll från fallet tycker man ju. Och det är så jobbigt, kunde knappt somna igår för den värker hela tiden så jag hoppas att jag kan få hjälp. Dessutom är det sjukt tråkigt att vara hemma!!! Inte riktigt vad jag hade planerat om vi säger så.
Dessutom så blev det ju inget Paris i onsdags när jag och Katja fått ledigt tillsammans och det var ju också en besvikelse. Suck. Men vi har ju snö i alla fall!

Här är en bild från idag när jag följde med Ella ut och byggde en snögubbe (gjorde även världens snedaste och fulaste snölykte haha).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0