liten blogg- och datanördsupdate om läget

Om några dagar kommer det upp en ny design till min blogg, kände mig lite inspirerad att fippla i photoshop och varför inte vara lite kreativ (typ första gången sedan jag slutade på JB) och göra en ny och finare bloggdesign? :)
Sedan är det bara min hemsida som jag verkligen måste göra ett ryck med och jobba med, men webbhotellet har inte varit så samarbetsvilligt så har inte varit så pepp på det. Får helt enkelt kontakta deras support igen senare.

Jag har fått in en hel del frågor både i bloggen och i mejl om mitt jobb och mitt liv här i Frankrike så snart tänkte jag samanställa dem i ett inlägg med frågor och svar. Eller så kanske jag gör en videoblogg om det? Vad tycker ni är bäst?

Btw, så kommer det en film med olika klipp jag filmat hittills sedan jag flyttade hit. Tänkte göra den under julen kanske, men allt beror på hur mycket som hinns filmas före det så det blir lite att se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0