Joyeux noel!

God Jul på er allihopa!
Fast här är det ju egentligen inte jul idag, utan det är imorgon den 25e (de firar som i england ja). Men det struntar jag i och tänker öppna mina julklappar jag fått hemmifrån idag ändå ;)

Har jobbat hela dagen, men blev en kort dag, var klar redan klockan fyra. Så sedan dess har jag hunnit duscha, fixa mig och tagit på mig lite finkläder för ikväll blir det julmiddag för hela slanten!
Och just det, Saras storasyster Karin är här nu under julen och hälsar på, det har jag nog inte skrivit.

Har förresten även skypat med släkten därhemma nu på eftermiddagen, jag älskar verkligen Skype! Helt underbart när man bor få långt borta och träffar alla så sällan för det blir ju nääästan som att ses på riktigt ;)

Nu ska jag gå ner till de andra och äta lite godis och dricka lite vin innan middagen, hoppas att ni har haft en bra julafton allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0