Hejaheja livet!

Allting går så bra för mig just nu... eller inte. :(

I tisdags ramlade jag av en häst och gjorde mig väldigt illa tyvärr.. kunde inte gå på 2 dagar utan kryckor eller någon som typ bar mig. Värsta avramlingen jag någonsin gjort! Nu har jag varit hemma från jobbet i 3 dagar men det gör fortfarande sjukt ont i ryggen och höften. Måste nog kolla med doktorn snart är jag rädd om det inte blir bättre. :/

Min familj skickade ett paket till mig för 3 veckor sen men det har fortfarande inte kommit fram utan har typ fastnat hos ett franskt postföretag och inte verkar jag få tag på det heller. suck. Mitt julpaket som jag har längtat efter jättelänge nu :(

Och så har en här hemma haft magsjuka och jag har varit hemma samtidigt då eftersom jag inte kunnat jobba.. och det är inte något som är bra för min lilla spyfobi. Usch, har haft smått panik och ångest i två dagar nu och är verkligen livrädd att bli smittad, det vore ju verkligen pricken över i:et för jävlighet om det blev så :/

Nej hörrni nu ska jag inte klaga något mer, always look on the bright side of life




Men jag har i alla fall en ny design!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0