2010

Helt sjukt vad detta år har gått fort och hur mycket som har hänt under det!!
Men det är två saker som är mer utmärkande än de andra nämligen...

.. alla roliga studentfester och evenemang och självklart själva studenten ! Det roligaste jag gjort hittills helt klart!
Studentdagen var helt perfekt, ler bara jag tänker på den. :)

... två veckor efter studenten så packade jag mitt pick och pack och flyttade till Frankrike där jag är just nu. Jobbar alltså som hästskötare och ryttare hos en beridare/tävlingsryttare och tränare i dressyr.


Vad som kommer att hända under 2011 är det bara att vänta på.. men jag är säker på att det kommer att bli ett minst lika bra år som 2010!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0