Hej jag heter DaVinci och är fyra år, jag är söt men ibland får jag lite hets...



Då var hela tävlingsgänget iväg! Får önska dem lycka till, och jag tror att det kommer gå bra :)

Skjutsade tre av eleverna till stallet tidigt i morse och fodrade redan vid sju så hästarna skulle hinna äta innan de åkte. Sedan kom Agathe med sin jättehästbuss. Och då menar jag jätte! Den tar 11 hästar och har en bo-del så det kanske förklarar saken ;)
Det var bara det att den var så pass stor att den inte kunde åka de sista 800 metrarna in till stallet utan vi ledde hästarna till den istället och jag ledde DaVinci, en jättefin 4-åring (det här var enda bilden jag hade på honom, haha, gör honom inte riktigt rättvisa ;))
I alla fall så kändes de där 800 metrarna som typ 8 km med en cpig 4-åring som är väldigt nervös för stunden och hoppar, skuttar och taktar heela tiden. Haha, tur för honom att han är så söt (och för mig att jag hade stigbettet), för jag trodde nästan att slutet för min högerarm var nära när jag tillslut fick leda in honom i lastbilen  ;D

Nu är i alla fall jag och Katja själva hemma, så ikväll blev det så pass avancerad mat som fädrig Pizza man värmer i ugnen ;)  Men måste säga att de pizzorna faktiskt är väldigt goda här!


Men nu är det dags att sova för min del, är rätt trött nu för har bara sovit några få timmar de senaste två nätterna. Så Goood natt! :)

Kommentarer
Postat av: lisacandemyr

sv; Ja, gillar rött/vitt/blått tillsammans. Supersnyggt och stilrent. Men känns ju lite miffat att använda just flaggan när man tävlar för sverige ;) Ja, ta chansen :D

2010-08-19 @ 01:21:21
URL: http://hastfocus.blogg.se/
Postat av: Johannahtuolja

Vill du bli dagens blogg?

Checka min blogg, gissa på en siffra och ha lite tur, så kanske du vinner! :)

2010-08-19 @ 20:44:37
URL: http://johannahtuolja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0