Trött tjej

Hoppas ni där hemma har det trevligt på Virsbodagen och höstfesten på GM och allt vad det är som händer idag!

Själv har jag haft en rätt lugn dag med bara en häst att rida, och var hemma o klar strax före tre idag :)
Just nu är jag proppmätt, vi (okej, mest Katja. jag skar grönsaker och var socialt stöd ;) ) lyckades laga till pasta carbonara som var jättegod och lite kladdkaka och melon på det så var det bara att rulla uppför trappen och kolla på Fångarna på Fortet som vi har upptäckt att 4:an i Sverige har börjat visa igen! :D
Och som tur är så kan man kolla på avsnitten på TV4-play trots att man är utomlands (tummen upp för det, för när fotbollsVM var så gick det minsann inte på 1:an).
Så nu har jag tuggat i mig en massa Kinder Maxi (lyckan var ju gjord idag när jag hittade ett 2-pack med 22st i på DIA, haha) och kollat på Fångarna på Fortet med Katja.

Och nu är jag trötter, fast ändå för pigg för att sova. Misstänker starkt att det kan ha att göra med allt socker att göra ;)


Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

SV: Hehe, om det fanns lila tretorn skulle de vara i mina ägor nu ^^

Haha inte någon dum idé ;)

2010-08-29 @ 11:43:45
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0