Själva igen!

Då var vi själva igen eftersom Sara, Bruno och Ella åkte till Sverige idag och ska vara där under en vecka. De kom ju hem från tävlingarna i Söndags kväll (med finfina resultat, flera rosetter och pokal!).

Så nu har vi ansvaret själva för hästarna igen som ska ridas och skötas, och det är faktiskt väldigt skönt när alla är tillbaka igen från tävlingarna så vi får fler hästar - var ju bara 5 st hemma förra veckan :p
Imorgon ska hästen med sporrärren omopereras eftersom veterinären hade tagit bort för lite av den 'döda' huden, men jag behöver inte vara där som tur är (jag skulle väl svimma om jag stod och kollade när de skär av en massa hud och grejer. Hu.).

Nej, imorgon är det ju onsdag och jag är själv och jobbar, först i Chars och sedan i Marivaux så kommer nog hem lite senare än vanligt - och lite tröttare eftersom det blir en del hästar att rida. Men vem klagar? :D


Nu ska vi ta och göra lite mat här, ha det så braa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0