Ledig dag

Måndag idag och alltså min lediga dag, och jag har verkligen passat på att vara ledig kan jag säga hehe.

Sov till typ halv ett och gick sedan ner och åt frukost/lunch och lekte lite med Wasa i trädgården innan jag satte mig vid datorn och jobbade lite.
Senare på eftermiddagen så kom familjen hem igen efter en vecka i Sverige, så nu är det inte så tomt o tråkigt här hemma längre som jag har tyckt under de här 2 veckorna när de varit borta. Man är ju liksom van vid att det alltid ska vara folk igång, både här och 'hemmahemma' i Sverige. Fattar inte hur jag någonsin ska kunna flytta hemmifrån och bo själv för jag blir sjukt uttråkad när jag blir själv för länge.. får väl skaffa en katt eller nått, satsa på att bli en crazy catlady innan jag fyllt 30 ;)

Har även skypat jäättelänge med Camilla på eftermiddagen också, har inte pratat med henne sedan jag flyttade så det fanns en hel massa att ta igen :D Här är föresten en länk till hennes blogg: http://makemeup.bloggplatsen.se/ (så nu får du allt se till att blogga oftare C!)

Nu på kvällen kollade vi på Fångarna på fortet, och så fick jag veta att det tydligen finns en fransk variant av programmet också, synd bara att jag inte skulle fatta ett skit om jag tittade på det ;)
Btw, så vill jag också vara med där! Får se till att bli känd först bara, och jag är ju redan i Frankrike så de behöver inte ens frakta mig särskilt långt ju ;D


Kommentarer
Postat av: Linnea Granström- Ungmamma & Ryttare

Jag är en av dom 20st nominerade till årets bästa ungmamma blogg! Idag 31/8 är sista dagen att rösta på mej så snälla snälla hjälp mej nu!



Jag ber om ursäkt om jag redan skickat detta och det är bara att ta bort kommentaren om du vill! Kram Linnea



Man röstar via länken nedanför och skriver nr 8! :)♥



http://chicmommy.blogg.se/2010/august/finalister-i-arets-ungmammablogg-tavling.html

2010-08-31 @ 00:19:01
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/
Postat av: Sabrina

Gud vilket liv du måste leva, fan vad kul! Hoppas det är okej att jag frågar dig lite ut.



Hur hittade du jobb i Frankrike?

Vilket gymnasie gick du på, har du någon vidare utbildning?

Vad gör du normalt (rider, tränar, hjälper till på tävling etc.)?

Har du med dig egen häst?



Tack så mycket :D

2010-09-25 @ 11:38:26
URL: http://sabrinasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0