Fredagen den 13:e

Hästar är tunga och min fot är lite plattare nu än vad den tidigare varit ;)

Såå surt att jag inte hade mina stallskor som jag alltid har när jag håller på i stallet (de som är på bild) på mig då..
Bara för att jag ridit och inte hade tid o hålla på o ta på o av stövlar så hade jag mina ridskor & chaps hela dagen istället för stövlarna (kan inte gå med dem typ, haha, de är sjukt bra att rida i men verkligen inga promenadskor xD) och bara därför så blev jag ju självklart trampad just då ;)

Såånt är livet. Och insåg sen när jag kom hem att det faktiskt är fredagen den 13:e idag, så nu fick jag ju något att skylla på också  ;)



Btw, så är de skorna väldigt bra! Gillar dem mkt bättre än de jag hade innan, de var från Blundstone och dessa är Mountain Horse. Enda nackdelen är väl att de är lite tyngre än de andra men de känns mer stall- och ridanpassade än Blundstones. :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: åh, att bli trampad av en häst är ingen hit direkt :(

2010-08-14 @ 19:01:21
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Sara

sv; haha de var lite roligt skrivet ;) Ja det är det absolut!

2010-08-14 @ 21:02:36
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0