Det är Iphone som är grejen

Jag har velat ha en Iphone ett tag nu (teknikgalningen inom mig bara måååste ha en) och tänkte nästan köpa en när de äntligen gick att använda till annat än typ Telia (jag har comviq), men när det blev klart att jag skulle flytta hit till Frankrike så kändes det ju väldigt onödigt att ha ett svenskt abonemang i massa månader liksom. ..

Här har verkligen alla en Iphone, inte aaalls så man vill ha en bara för det liksom ;)
Nej, när jag kommer hem sen så ska jag köpa en! Eller vem vet, kanske köper en när jag är här :D

Fast då är ju frågan, vill man ha en Iphone 4 eller 3gs och hur många GB vill man ha? Räcker 8 eller är det för mesigt? Kanske bäst att dra till med 16 eller mer om man ändå är i farten sen ;D


Kommentarer
Postat av: stina 167,5 awesomeness rakt igenom

8 är ingen ide att köpa, då internet och de flesta nödvändiga appar tar upp jävligt mycket minne så 8 är inte någon ide att köpa ens typ. 16 funkar, men om du vill att dom mobil ska gå snabbt och smärtfritt är 32 de du ska satsa på. men 16 är helt klart okey. 8 är typ förlitet (:

2010-08-10 @ 02:57:15
Postat av: Elinofcourse

Hahaha älska namnet ;)

okeej ingen mesig 8 med andra ord då!

2010-08-10 @ 17:03:13
URL: http://elinofcourse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0